Subject: FW: Kooskõlastustaotlus projektimuudatusel Nõo alevikus
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 11:10:52 +0300

registreerimiseks

From: Vissel, Hendrik <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 17, 2025 10:39 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastustaotlus projektimuudatusel Nõo alevikus

Tere!

Palun kooskõlastada projekti muudatus varem kooskõlastatud projektile
(28.05.2025 nr 7.1-2/25/8750-2)!

Muudatuse sisu: Eesti Raudtee käskis ristumise maanteega
raudteeülesõidukohast kaugemale nihutada.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee